Máte za sebou let, který byl zpožděný o více jak tři hodiny? Pokud ano, a jednalo se o cestu delší než tisíc kilometrů, pak se můžete těšit na kompenzaci. Určitě váš však napadá otázka, a to jakým způsobem se můžete k finančnímu odškodnění dostat? Možná si říkáte, že je to složité či dokonce nereálné, ale opak je pravdou. Nebude vás to stát ani jakékoliv úsilí, protože jsou zde specialisté, kteří tuto záležitost zvládnou kompletně za vás. Co pro to musíte udělat?
- Mít zájem situaci řešit
- Znát číslo letu, případně si ho umět dohledat
- Zadat údaje do online formuláře
Následně se dozvíte, zdali máte nárok na finanční kompenzaci nebo nikoliv. Už jen mít samotný nárok není samozřejmost, protože vaše cesta se musí zpozdit o určitou dobu, navíc hraje roli i to, jak daleko jste se měli dostat. Nechcete-li mít starosti naprosto s ničím, a to ani se zpožděním letu a formulářem Claim Cloud, pak je nejvhodnější si své úsilí zjednodušit. Nemáte co ztratit, protože v případě, kdy byste se o možnost navrácení peněz vůbec nestarali, nemohli byste logicky získat jakékoliv peníze. Naopak v situaci, kdy se rozhodnete pro tohle odborné řešení, máte dvě možnosti. Buď bude vyjednávání s aerolinkami úspěšné, a dostanete své peníze zpátky, snížené o provizi společnosti Claim Cloud, nebo nárok vůbec nevznikne, požadavek bude tedy zamítnut, a vy nebudete za počínání odborníků muset platit vůbec nic.
Nemáte, o co přijít
Jak tedy můžete vidět, máte jenom možnost něco získat, nikoliv nic ztratit. Ani samotný čas neztratíte, protože všechno za vás budou řešit specialisté. Na druhou stranu je třeba myslet na možnost svépomocného řešení. Z toho můžete získat maximální množství financí, avšak na úrok vašeho času, který budete muset věnovat vyjednávání v opravdu velké míře. Pokud vám to však za to stojí, můžete se s chutí pustit do zdlouhavé komunikace, na jejímž konci nemusí padnout ani jediná koruna. Rozhodnutí proto spočívá jenom na vás.